Organizacja ruchu podczas robót związanych z wymianą rozjazdów torowych w Katowicach
na ulicy św.Jana, Pocztowej, Dworcowej i pl.Miarki.
Prace
rozpoczęły dnia 22 września 2000 r. o godz. 23:50 (po przejeździe
poc.161 w kierunku Pętli Słonecznej), a zakończyły dnia 25 września
2000 r. o godz. 4:00 - wymienione zostały rozjazdy na ulicy św.Jana,
Dworcowej i pl.Miarki. Drugi etap robót rozpoczął się dnia 20 października
2000 r. o godz. 23:15 (po przejeździe poc.161 w kierunku Brynowa),
a zakończył dnia 23 października 2000 r. o godz. 4:00 - wymienione
zostały rozjazdy na ulicy Pocztowej i pl.Miarki.
Dnia 22 września
i 20 października:
- pociąg nocny PN-215 nie wykonał kursów
na trasie Katowice Rynek - Brynów Pętla; za niego kursy wykonał
autobus linii T-16.
Dnia 23-24 września i 21-22 października:
- linia 6 - kursowała na trasie Bytom Plac Sikorskiego - Zawodzie
Pętla wg obowiązującego rozkładu jazdy (z 20-minutową częstotliwością
ruchu);
- linia 16 - kursowała na trasie Katowice Słoneczna Pętla - Katowice
Plac Wolności wg wariantowego rozkładu jazdy (z ok. 20/30-minutową częstotliwością
ruchu); obsługiwana była przez 1 pociąg taborem typu 1x102N przez ZKT-5;
- linia 41 - kursowała na trasie Bytom Szkoła Górnicza - Katowice
Plac Wolności wg obowiązującego rozkładu jazdy (z 20-minutową częstotliwością
ruchu).
- pociąg nocny PN-215 nie wykonał kursów na trasie Katowice Rynek
- Brynów Pętla.
Uruchomiona została komunikacja zastępcza:
- linia T-16 - kursowała na trasie Katowice Rynek - Brynów Pętla;
obsługiwana była przez 4 autobusy taborem typu C przez PKM Tychy;
- za pociąg nocny PN-215 kursy wykonał autobus linii T-16.
W
rejonie DH Skarbek uruchomione zostało stanowisko przystankowe Katowice
Rynek dla linii tramwajowych nr 11, 13, 16 i 41.