MODERNIZACJA LINII 6/41


Organizacja ruchu podczas robót związanych z wymianą rozjazdów torowych w Chorzowie przy skrzyżowaniu z ulicą Metalowców oraz na Pętli Zachodniej przy Stadionie Śląskim w Chorzowie.

Robocza N-ka na trójszynowym torze na ulicy Metalowców w Chorzowie   Pogotowie Górnej Sieci w akcji   Koparko-ładowarka Fadroma wiezie tłuczeń do podsypania torowiska

Prace rozpoczęły się dnia 26 sierpnia 2000 r. o godz. 0:46 (po przejeździe poc.604 w kierunku Zawodzia), a zakończyły w dniu 28 sierpnia 2000 r. o godz. 4:00. Drugi etap robót rozpoczął się dnia 9 września 2000 r. o godz. 0:37 (po przejeździe poc.604 w kierunku Zawodzia), a zakończył w dniu 11 września 2000 r. o godz.4:00.

Dnia 26 sierpnia i 8 września:

Dnia 27-28 sierpnia oraz 9-10 września:

2x105Na-674+673 zawraca na Pętli Wschodniej

2x105N-363+416 odjeżdża z Pętli Wschodniej

2x105Na-645+646 na Pętli Wschodniej w Chorzowie   2x105N-478+479 odjeżdża z Placu Sikorskiego w Bytomiu w kierunku Szkoły Górniczej   Pociągi linii 41 po stronie bytomskiej kursowały na historycznej trasie linii 41bis - odgrzebano więc stare tablice

Uruchomiona została komunikacja zastępcza:

Jelcz 120M-126, Bytom Plac Sikorskiego   Jelcz 120M-128, Bytom Plac Sikorskiego   Jelcz 120MM/1-131 wjeżdża na Plac Sikorskiego w Bytomiu   Jelcz 120MM/1-131 na drugim końcu trasy - rondo na Dolnym Tysiącleciu

DAB 121200B-110 (ex 2710) - Osiedle Tysiąclecia   DAB 121200B-113 (ex 2713) odjeżdża z przystanku WPKiW Wejście Główne w kierunku Chebzia   DAB 121200B-109 (ex 2709) podczas zawracania na pętli w Chebziu   DAB 121200B-109 (ex 2709) już po zawróceniu, gotowy do odjazdu w kierunku Chorzowa

Przystankiem początkowym i końcowym dla pasażerów był przystanek WPKiW Wejście Główne. Przejazd przez Pętlę Wschodnią odbywał się bez pasażerów.

Za rozjazdem torowym Pętli Wschodniej (tor w kierunku jazdy do Bytomia) ustawiony został wagon typu 102N z ZUTiKT-2, który pełnił funkcję punktu regulatorskiego czynnego przez trzy zmiany. Punkt regulatorski Chorzów Metalowców był nieczynny.

102Na-224 pełniący funkcję punktu regulatorskiego na Pętli Wschodniej