Organizacja ruchu podczas robót związanych z wymianą rozjazdów torowych w Chorzowie
przy skrzyżowaniu z ulicą Metalowców oraz na Pętli Zachodniej przy Stadionie Śląskim
w Chorzowie.
Prace
rozpoczęły się dnia 26 sierpnia 2000 r. o godz. 0:46 (po przejeździe
poc.604 w kierunku Zawodzia), a zakończyły w dniu 28 sierpnia 2000 r.
o godz. 4:00. Drugi etap robót rozpoczął się dnia 9 września 2000 r.
o godz. 0:37 (po przejeździe poc.604 w kierunku Zawodzia), a zakończył
w dniu 11 września 2000 r. o godz.4:00.
Dnia 26 sierpnia
i 8 września:
- pociąg nocny PN-224 nie wyjechał, uruchomiona
została komunikacja zastępcza (jeden autobus typu B).
Dnia 27-28
sierpnia oraz 9-10 września:
- linia 6 - kursowała
na trasie Brynów Pętla - Chorzów Pętla Wschodnia z 20-minutową częstotliwością
ruchu; obsługiwana była przez 5 pociągów taborem typu 2x105N przez ZKT-5;
- linia 9 - poc.93 wyjechał z zajezdni o godz.4:33 i wykonał
kurs trasą linii 7 przez Łagiewniki do Chorzowa Rynku (przyjazd o godz.5:33),
poc.95 zjechał do zajezdni z Chorzowa Rynku trasą linii 7 przez
Łagiewniki (zjazd o godz.0:23);
- linia 11 - kursowała
na trasie Katowice Plac Wolności - Chorzów Pętla Wschodnia z 14-minutową
częstotliwością ruchu; obsługiwana była przez 4 pociągi taborem typu 2x105N przez
ZUTiKT-2;
- linia 41 - kursowała na trasie Katowice Plac Miarki - Chorzów
Pętla Wschodnia z 20-minutową częstotliwością ruchu; obsługiwana była
przez 3 pociągi taborem typu 2x105N przez ZKT-3 (wyjazd i zjazd nastąpił trasą
linii 7 przez Świętochłowice) oraz kursowała na trasie Bytom Plac
Sikorskiego - Bytom Szkoła Górnicza z 15-minutową częstotliwością ruchu
obsługiwana przez 2 pociągi (4104-4105) taborem typu 2x105N przez
ZKT-3;
- pociąg nocny PN-224 nie wyjechał.
Uruchomiona została komunikacja
zastępcza:
- linia T-6 - kursowała na trasie Bytom Plac
Sikorskiego - Osiedle Tysiąclecia Żyrafa; w dniach 26-27 sierpnia
kursowała z 15-minutową częstotliwością ruchu i obsługiwana była przez 5 autobusów
taborem typu B przez PKM Tychy, a w dniach 9-10 września kursowała z 10-minutową
częstotliwością ruchu i obsługiwana była przez 7 autobusów taborem typu B przez
PKM Tychy;
- linia T-11 - kursowała na trasie Chebzie Pętla - Osiedle Tysiąclecia
Żyrafa; w dniach 26-27 sierpnia kursowała z 28-minutową częstotliwością
ruchu i obsługiwana była przez 3 autobusy taborem typu B przez PKM Gliwice, a
w dniach 9-10 września kursowała z 20-minutową częstotliwością ruchu i
obsługiwana była przez 4 autobusy taborem typu B przez PKM Gliwice;
- za pociąg nocny PN-224 podstawiony został jeden autobus typu B.
Przystankiem
początkowym i końcowym dla pasażerów był przystanek WPKiW Wejście Główne.
Przejazd przez Pętlę Wschodnią odbywał się bez pasażerów.
Za rozjazdem torowym
Pętli Wschodniej (tor w kierunku jazdy do Bytomia) ustawiony został wagon typu
102N z ZUTiKT-2, który pełnił funkcję punktu regulatorskiego czynnego przez trzy
zmiany. Punkt regulatorski Chorzów Metalowców był nieczynny.